
Colegii nostri de la Hotel Vega sunt pregatiti sa va raspunda cu amabilitate si profesionalism la toate intrebarile legate de velier si sa va ajute sa va planificati urmatoarea excursie sau urmatorul eveniment pe care doriti sa-l organizati la bordul navei.
Procedura de rezervare
Puteti solicita oferta pentru o croaziera pe adresa sales@adornate.ro.
In maximum 24 de ore de la primirea solicitarii veti primi oferta noastra si eventuale recomandari.
Plata croazierelor se face in avans. Detaliile despre modalitatile de plata se vor regasi in oferta primita.
Politica de anulare a rezervarii
Anularea unei rezervari se poate face fara penalizare in cazul in care aceasta este efectuata cu minimum 4 zile inainte de data plecarii in croaziera.
Pentru anumite perioade calendaristice sau tipuri de croaziere, termenul poate fi diferit si va fi anuntat in oferta pe care o veti primi atunci cand faceti o solicitare.
In situatia in care, datorita conditiilor meteo nefavorabile si in baza deciziei exclusive a capitanului goeletei Adornate, serviciile turistice ce fac obiectul prezentului contract nu pot fi prestate in conditii de securitate, atat pentru pasageri, cat si pentru nava, compania este in drept sa anuleze rezervarile efectuate. In acest caz contravaloarea serviciilor se returneaza clientilor sau acestea se reprogrameaza in functie de conditiile meteo si disponibilitate.
In situatia in care, in timpul croazierei, conditiile meteo se schimba (ex: ploaie, furtuna etc), in baza deciziei exclusive a capitanului navei, croaziera poate fi intrerupta, nava urmand a fi readusa la tarm. In acest caz, contravaloarea serviciilor comandate si efectuate partial nu se returneaza clientilor, iar serviciile nu se reprogrameaza la o data ulterioara.
Regulamentul navei
La bordul navei nu sunt permise:
- introducerea bauturilor alcoolice
- accesul copiilor sub 7 ani
- fumatul in interiorul navei
- accesul animalelor de companie
La bordul navei exista un bar de unde puteti comanda racoritoare cu plata in numerar.